11.09.12 Hågadalen

Nu när jag äntligen hade tänkt ta igen vad jag missat i plugget senaste veckan har jag dragit på mig en brutal jävla förkylning. Istället för att läsa ligger jag i soffan med huvudvärk och feber. Superkul, verkligen. Fick sjukskriva mig till jobbet idag också, måde verkligen piss i morse. Så jag har gått miste om lite pengar också.

Men men, Emms lär ju bli glad att jag kan uppdatera bloggen i alla fall. Tänkte ladda upp lite bilder från när jag och Thea var i Hågadalen i fredags. Otroligt fin och solig dag!



















Kommentarer
Emma

Vilka fina bilder! Fick lite hemlängtan när jag såg dem!! :(

2012-09-12 - 19:18:20 LÄNK: http://aventyriminnesota.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback