Du lever bara en gång och den gången är nu

Jag och Johanna var och shoppade diag. Mycket. Det var mys och vi blev glada! Kom till stan vid halv fyra så vi fick åka till kista sen eftersom alla affärer stängde.

Jag köpte:
Ett ljusblått glitter-paljett linne.
- En grå/svart jättesöt kjol på Topshop
- En puffig jeansklänning
- 70-talsskor med kilkack och nån skinnimitation
- Stora runda örhängen typ fejskinn
+ en jättesöt tunikatop från Topshop som jag la undan (presentkortet knasade sig, men det skulle lösa det om jag kom in imorgon igen)

Typ fett bra!
960 spänn visserligen, men det äre faktiskt värt när man inte shoppat på aaaslänge! :D

Shopping gör varje tjej lycklig. Face it.

Jag vill förresten såå ha den här topen från Kate Moss nya kollektion.
Det ser ut som lite ihopsydda sjalar. Althought - i like it!

image42image41



Kommentarer
Rebecca

Shoppa bör man annars dör man :) eller hur?

www.rebeccasblogg.se

2008-04-06 - 21:35:28
HuvaN

Verkligen! :>

2008-04-06 - 21:50:26 LÄNK: http://huvan.blogg.se
Rebecca

Tack för kommentaren :)

www.rebeccasblogg.se

2008-04-06 - 22:53:19
HuvaN

;)

2008-04-08 - 22:53:09 LÄNK: http://huvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback