This is the world that we live in

Jag glömde visst bort att jag hade en blogg. Orkar inte riktigt skriva vad som hänt och så vidare. Men idag är sista lovdagen och hur bedrövligt det egentligen känns så är det nästan lika bra. Klockan 16:30 for flyget från finneland och 16:20 landad ejag i svenneland. Jag är förvirrad och fattar ingenting och har inet riktigt förstått att jag verkligen sitter i mitt rum än. Då kan jag lika gärna tralla till skolan.

Visiten i landet i öster var konstig med trevlig. Gick snabbt. De kom hit, shoppelishopping, vi for med båten, jag var vaken i 27 timmar, tappade bort allt smink, sov, köpte nytt, TB, sov, Nyår, bubbelpool, vackra halsar har vi allihopa, sov, casa, sova, tb, sova, party, casa, tb, sova, tv, sova, tb, sova, party, casa, tb, sova, party, casa, tb, sova, bubbelpool, bilfärder, carlsro x3, bilfärder, tb, tb, tb, tb, tb, tb, tb, poker, tb, bilfärd, vilse, tb, bildfärd, en annan bildfärd, tb, sova, bilfärd, flyg, växthus, HEMMA.

ungefär så.




Kommentarer
MYSPY

alltså. haha. älskar beskrivningen xD

gillar också att du knappt sov där på slutet ;D mihihi

2009-01-09 - 09:55:11 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback