Dagens ljud: BAM!!

Alltså påsklov har varit så sjukt skönt, å så slappt och jag har bara inte gjort nånting. Men så kom måndagen och skolveckan började. ...och det bara BAM!

Igår påbörjades fyra stora uppgifter:
Religion B - fördjupning av en sekt med en 30 minuters presentation om två veckor. BAM!
Psykologi B - Färdig outline för ett sjukt stort arbete som hela kursen hänger på. BAM!
Fotografisk bild - Fem bilder med ett genomgående tema som vi ska kunna motivera och planera tillpunkt och pricka. BAM!
Naturkunskap B - biologiuppsats som tydligen ska in på fredag. Fem A4-sidor, analyserande. BAM!

Idag blev jag påmind om ytterligare två uppgifter som jag förträngt:
Svenska B/C - Kult-läxa till imorgon. Inte så farligt, but still. Ingen bam.
Engelska C - 5 minuters formal speech nästa vecka. BAM!


Jag tänker inte klaga,  jag tänkte bara upplysa om att jag kommer att vara sjukt jävla bussy en tid framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback