22.11.10 Lite TV-serie reklam

Vi har fått en ny Micro till korridoren (sedan förra gick sönder och sedan kastades ut genom balkongen). Och det är jätteyay på det!

För övrigt började jag förra veckan att kolla på en ny serie. Being Erica. En kanadensisk serie som, så vitt jag vet, inte än har några planer att introduceras i Sverige. Vilket är lite synd, för den är sjukt bra och jag är fast i den. Har snart avslutat säsong 2 och säsong 3 håller på just nu i Kanada. Det kanske låter lite klytchigt och superlame, men det handlar i alla fall om Erica som efter misslyckat och missnöjt liv får chans av hennes nya terapeut att åka tillbaka i tiden och ändra sina regrets ett efter ett. Allt från High School, veckan innan, Universitetet till hennes bat mitzvah- Det tog nog bara två avsnitt och sen var jag fast. Me like alot!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback