22.05.11

B-uppsatsen tar upp all min tid. Jagbaorkarinte. Inte för att uppsatsen är överdrivet jobbig att göra, men den tar tid, tid som jag hellre skulle spenderat på lite roligare saker. Typ att med gott samvete vara i goda vänners sällskap, gå på fest, kolla serier, kolla filmer, läsa böcker. Istället för att göra alla de där grejerna men sitta och ha ångest för att man måsgte skriva uppsats egentligen. Haha, nä men det går faktiskt framåt med uppsatsen och än så länge är jag rätt nöjd. Däremot ska jag inte vara allt för kaxig, för det är bara 4 dagar kvar och jag har en del kvar att skriva. Så mitt största nöje den här kommande veckan får bli lite inklick på failbook.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback